Asiakkaamme sanovat
Erinomainen
4.3 / 5
Toimitus osoitteeseen:
Suomi
Toimitus osoitteeseen:
Suomi

Toimitus osoitteeseen:

Toimitus

Lista maista joihin voimme tällä hetkellä toimittaa tilauksia:

Liettua, Latvia, Viro, Puola, Suomi, Ruotsi, Saksa, Tšekki, Itävalta, Belgia, Tanska, Kroatia, Luxemburg, Alankomaat, Slovakia, Slovenia, Unkari, Italia, Ranska, Irlanti, Espanja, Portugali, Bulgaria, Kreikka, Romania

Etkö löydä haluamaasi maata? Olemme pahoillamme, mutta tämä tarkoittaa, että toimitus maahasi ei ole tällä hetkellä mahdollista.
Huomaa, että toimitamme vain Manner-Eurooppaan.

Mitä toimitustapoja on saatavilla?

  • Kotiinkuljetus valitun kuriiripalvelun kautta
  • Toimitus postitoimistoihin tai noutopisteisiin *
  • Nouto paikan päällä **

* Pakettia säilytetään pakettiautomaatissa 5 vuorokautta. Jos pakettia ei noudeta, se palautuu verkkokaupalle.
** Kiinnitä huomiota siihen, missä kaupungissa myyjän varasto sijaitsee. Nouto paikan päällä on mahdollista vain maan sisällä. Voit noutaa tuotteen vasta saatuasi vahvistuksen, että lähetyksesi on valmis noudettavaksi.

Kuriiri voi pyytää apua yli 31,5 kg painavien pakettien purkamiseen.

Milloin lähetykseni saapuu?

Ostoskorin maksamisen jälkeen, myyntihenkilöstömme pakkaa tuotteet mahdollisimman pian. Kun myyjä on pakannut ja toimittanut paketin valitsemallesi kuriiripalvelulle, saat tilauksessa mainittuun sähköpostiin linkin lähetyksen seurantaan. Klikkaamalla linkkiä voit seurata lähetyksesi matkaa. Jos tilaat useita tuotteita eri myyjiltä, saat ne erillisinä lähetyksinä eri aikoina. Saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti saapuu valitsemaasi postiin tai noutopisteeseen.

Toimitushinta ja -aika

Toimitushinta ja -aika riippuvat:

  • Toimitusmaasta
  • Tuotteen painosta ja mitoista
  • Myyjän maasta

Jos tilaat useita tuotteita eri myyjiltä, voit valita eri toimitustavat ja nähdä lopullisen toimitushinnan.

Olen saanut vahingoittuneen paketin, mitä minun pitäisi tehdä?

Kun vastaanotat pakettisi, tarkista pakkauslaatikko. Jos huomaat, että paketti vaikuttaa vaurioituneen kuljetuksessa:

  • Suosittelemme jättää paketin noutamatta.
  • Ilmoita tästä paketin toimittaneelle kuriirille tai noutopisteen työntekijälle paketin rikkomusraportin täyttämiseksi.
  • Jos vastaanotat vaurioituneen paketin, ota valokuvia vaurioista.

Jos vastaanotetaan vaurioitunut paketti, eikä paketin vastaanottoasiakirjaan ole tehty huomautuksia, paketti katsotaan toimitetuksi vahingoittumattomana. Jos huomaat pakkauksen purkamisen jälkeen, että tuote on vaurioitunut, ota siitä kuva ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme help@ovoko.fi.