Asiakkaamme sanovat
Erinomainen
4.3 / 5
Toimitus osoitteeseen:
Suomi
Toimitus osoitteeseen:
Suomi

Toimitus osoitteeseen:

Palautuskäytäntö

Toivomme, että olet tyytyväinen ostokseesi Ovoko:sta. Jos jostain syystä ostos ei täysin miellytä sinua, teemme parhaamme asian korjaamiseksi. Tiimimme on valmis auttamaan sinua puhelimitse +358 4 573 964 640 tai sähköpostilla help@ovoko.fi

Jos et ole täysin tyytyväinen ostokseesi:

  • ILMAINEN PALAUTUS. 14 päivän kuluessa tuotteen saamisesta sinulla on palautus- ja korvausoikeus. ILMAISTA KORVAUSTA voit hakea alla olevalla lomakkeella. Kuriirimme noutaa tuotteen ja palauttaa myyjälle ilman kustannuksia.
  • 100% KORVAUS MAKSETUSTA HINNASTA. Kun myyjä saa palautetun tuotteen, maksamme sinulle täyden hinnan takaisin, mukaan lukien kuljetushinta. Korvaus käsitellään yleensä 1-2 työpäivässä. Luottokorttimaksun tapauksessa korvauksen maksaminen saattaa kestää 5-10 työpäivää.

Meillä on oikeus jättää korvaus maksamatta, jos palautetun tuotteen kunto on ostajan toimesta muuttunut (esim. tuote on rikottu, purettu, puutteellinen tai palautettu eri tuote)

Varaosien palauttaminen ostajalle edellyttää seuraavien ehtojen täyttymistä:

1. Palautettava varaosa on pakattava huolellisesti kuljetuksessa tapahtuvan vaurioitumisen välttämiseksi.
2. Palautetun varaosan tulee olla samassa kunnossa, kuin se oli vastaanottaessasi osan.
3. 14 päivän palautusoikeus alkaa päivästä, jolloin varaosat on toimitettu.
4. Palautettavat tuotteet tulee toimittaa suoraan myyjälle. Voit suorittaa lähettämisen itse lähettipalvelua käyttäen. Jos tarvitset apua lähettipalvelun kanssa toimimiseen, OVOKO.FI auttaa sinua mielellään.
5. Palautettavat osat tulee luovuttaa lähettipalvelulle 5 päivän kuluessa siitä, kun palautus on lähetetty OVOKO.FI:tä. Jos tavaroiden toimitus viivästyy, takuu ei ole enää voimassa.
6. OVOKO.FI:n hyvitystakuu ei kata kustannuksia, jotka ylittävät tilauksen kokonaisarvon (tuotteet plus niiden lähetyskustannukset).

Voitte lähettää verkkokaupastamme ostettua tuotetta tai palvelua koskevan pyynnön/kantelun Valtion kuluttajansuojavirastolle (Vilniaus g. 25, 01402 Vilna, sähköp. tarnyba@vvtat.lt, puh. +370 526 26 751, f. +370 527 91 466, verkkosivulla www.vvtat.lt  (myös Valtion kuluttajansuojaviraston alueyksiköille) tai täyttää verkkolomakkeen ODR-sivustolla https://ec.europa.eu/odr/ tai Kuluttajien oikeuksien tietojärjestelmässä.

Ole hyvä, täytä alempana oleva ILMAISEN PALAUTUKSEN lomake: